مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-19سياسي

42 هزار و 500 بیمار کرونایی قرنطینه را شکستند


متأسفانه برخی از افرادی که تست کرونای آن ها مثبت شده است اصول قرنطینه را رعایت نمی کنند و از قرنطینه خارج می شوند، آمار این افراد قابل توجه است طبق گزارش دیروز وزارت بهداشت 42 هزار و 500 نفر از افرادی که تست مثبت داشتند از قرنطینه .

- ایسنا/قزوین معاون کل وزیر بهداشت گفت: متأسفانه برخی از افرادی که تست کرونای آن ها مثبت شده است اصول قرنطینه را رعایت نمی کنند و از قرنطینه خارج می شوند، آمار این افراد قابل توجه است طبق گزارش دیروز وزارت بهداشت 42 هزار و 500 نفر از افرادی که تست مثبت داشتند از قرنطینه خانگی خارج شدند و بعضاً تا 50 کیلومتر هم در سطح شهر تردد داشتند.

ایرج حریرچی عصر امروز 30 فروردین در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت فعلی کشور، گفت: در حال حاضر میزان بسیار قابل توجهی افزایش از لحاظ ابتلا، بستری و مرگ ومیر ناشی از کرونا را در کشور شاهد هستیم.

وی افزود: امروز نیز به منظور بررسی ابعاد مختلف مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین حضور پیدا کردم، استان قزوین جزو استان هایی است که طی یک هفته اخیر اقدامات خیلی خوبی در حوزه قرنطینه سازی شهر، کاهش میزان تماس اجتماعی، تعطیلی صنوف حتی برخی از صنوف گروه یک، انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 هزار و 500 بیمار کرونایی قرنطینه را شکستند

42 هزار و 500 بیمار کرونایی قرنطینه را شکستند