مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-19سياسي

روزه داری با سفره خالی! /کارگران شهرداری سوسنگرد حقشان را می خواهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز کارگران شهرداری هایی با شعارهایی همچون ماه رمضان بدون حقوق ، هشت ماه بدون حقوق و بیمه ، سلیمانی پشتیبانی ، رمضان کریم، صیام درخواست رسیدگی به وضعیت معیشتی خود را داشتند.

مگر می شود با سفر خالی روزه گرفت؟ کارگران می گویند: حدود هشت ماه بیمه و حقوقی برای آن ها پرداخت نشده است، بعد از این چند ماه انتظار داشتیم مسئوولان شهرداری حداقل در ماه مبارک رمضان مراعات ما را بکنند و حقوق ما را پرداخت کنند، مگر می شود با سفر خالی روزه گرفت؟ مگر می شود با شکم گرسنه عبادت کرد؟ چرا برای حقوقی که حق ما است باید از سوسنگرد بلند بشویم و به اهواز بیایم؟   یکی از این کارگران که زیر آفتاب عصبانی شده بود با صدای بلند فریاد می زند که گردن مسئوولان است که امروز مجبور شدم روزه خودم را بخورم، وی می گوید: در سوسنگر نه شورای شهر و نه فرمانداری مشکل ما را حل نکردند برای همین مجبور شدیم در مقابل استانداری تجمع کنیم.

دوماه از حقوق کارگران پرداخت می شود مهراب فلسفی زاده در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه معاونت عمرانی   امور شهری استانداری پیگیر موضوع حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری سوسنگرد هستیم، اظهار کرد: مقرر شد تا اواسط یا اواخر هفته آینده بخشی از مشکلات مالی کارگران را حل کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزه داری با سفره خالی! /کارگران شهرداری سوسنگرد حقشان را می خواهند

روزه داری با سفره خالی! /کارگران شهرداری سوسنگرد حقشان را می خواهند