مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-19سياسي

صدور 58 حکم بازداشت و احضار به اتهام فساد در عراق


سازمان پاکدستی و شفافیت عراق با انتشار بیانیه ای رسمی آمار احکام بازداشت و احضار صادره از این سازمان در ماه مارس را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، سازمان پاکدستی و شفافیت عراق با انتشار بیانیه ای رسمی آمار احکام بازداشت و احضار صادره از این سازمان در ماه مارس را اعلام کرد.

در بیانیه رسمی این سازمان که امروز (دوشنبه 19 آوریل) منتشر شده آمده که این سازمان در ماه مارس 58 حکم بازداشت و احضار برای مقامات عراقی صادر کرده است.

این بیانیه افزوده که در این میان 8 حکم بازداشت و 50 حکم احضار برای یک نماینده فعلی مجلس و یک نماینده سابق مجلس و یک وزیر اسبق و یک قائم مقام وزیر صادر شده است.

در این بیانیه آمده است که 25 مدیر کل فعلی و سابق و 2 فرماندار و 22 عضو شورای استانداری هم مشمول این احکام بازداشت و احضار قرار گرفته اند.

سازمان پاکدستی عراق افزوده که 14 تن از کسانی که این احکام برایشان صادر شده در حین مأموریت هستند و 7 نفر هم فراری محسوب می شوند.

این بیانیه تأکید کرده که یکی از احضار شدگان به قید وثیقه آزاد شده و تحقیقات درباره پرونده وی ادامه دارد و یکی به دادگاه ارجاع داده شده و یکی هم مورد عفو واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 58 حکم بازداشت و احضار به اتهام فساد در عراق

صدور 58 حکم بازداشت و احضار به اتهام فساد در عراق