مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-19سياسي

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور پیامی درگذشت سردار «محمد حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تسلیت گفت.

- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور پیامی درگذشت سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است: با تأثر و تأسف فراوان، خبر عروج سردار رشید اسلام، مجاهد خستگی ناپذیر و راسخ جبهه مقاومت، سردار سید محمد حجازی را دریافت کردیم.

چهره عزیز و دوست داشتنی بسیجیان، از فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مؤسسان سپاه اصفهان در بدو انقلاب، برادر شهید و همرزم شهدای والامقامی چون حاج احمد کاظمی و حاج حسین خرازی و معتمد و یار دیرین حاج قاسم سلیمانی در ماموریت ها و مسئولیت های مهم نیروی قدس سپاه؛ اکنون به حسب ظاهر در میان ما نیست و بی شک با یاران شهیدش هم نشین شده است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و همه اعضای این تشکل انقلابی در سراسر کشور، این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت بقیهالله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شهید پرور ایران سربلند، فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده بزرگوار آن فقید و همه بسیجیان و دلبستگان به فرهنگ جهاد و شهادت تسلیت و برای بازماندگان اجر و صبر جمیل مسئلت می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت