مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-19سياسي

«اجتماع فعالان رسانه ای نوین» تشریح شد


مسؤول کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با تشریح برنامه ها و اهداف این کمیته، نکاتی را پیرامون فراخوان «اجتماع فعالان رسانه ای نوین» بیان کرد.

- ایسنا/قم مسؤول کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با تشریح برنامه ها و اهداف این کمیته، نکاتی را پیرامون فراخوان اجتماع فعالان رسانه ای نوین بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد رحیمی مسؤول کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست خبری تشریح برنامه ها و اهداف کمیته رمضان که در سالن علامه طباطبایی(ره) ساختمان این معاونت برگزار شد، گفت: در فراخوان ماه مبارک رمضان و در کمیته رمضان معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از نظر محتوایی، اولویت موضوعی خود را مشخص کرده ایم و با شعار محوری به انتخاب تو آن را پیش برده ایم.

وی با بیان اینکه فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه فضای مجازی از سال 92 آغاز شده و عمدتاً بر تولید و توزیع محتوا تکیه داشته است، اظهار داشت: امروز با در نظر گرفتن نقش های دیگری که در فضای مجازی فعالیت دارند، چند گام را برای حرکت به سوی شهر مجازی در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اجتماع فعالان رسانه ای نوین» تشریح شد

«اجتماع فعالان رسانه ای نوین» تشریح شد