مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-19بين الملل

فلسطین از آمریکا خواست برای مهار شهرک سازی فورا وارد عمل شود


نخست وزیر دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار تسریع مداخله فوری و کارساز دولت آمریکا برای مهار گسترش مستعمره سازی رژیم صهیونیستی شد.

- نخست وزیر دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار تسریع مداخله فوری و کارساز دولت آمریکا برای مهار گسترش مستعمره سازی رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، محمد اشتیه، نخست وزیر دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین در جلسه هفتگی دولتش در رام الله به تصمیم اشغالگران در اجرای طرح های احداث بیش از 12 هزار واحد مسکونی در کرانه باختری و مشروعیت بخشیدن به کانون شهرک سازی اشاره کرد و گفت: تمامی این طرح ها با قطعنامه شورای امنیت درباره شهرک سازی ها مغایرت دارند.

اشتیه تاکید کرد: گسترش استعماری شهرک سازی در اراضی اشغالی طفری روی جدید است که خطرات زیادی را به همراه خواهد داشت و منجر به نابودی تلاش های بین المللی با هدف تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن به پایتختی قدس شرقی خواهد شد.

طرح قانون مشروعیت بخشی به کانون شهرک سازی و همه این گام ها از سوی کنست (پارلمان اسراییل) مغایر با قطعنامه شورای امنیت در زمینه شهرک سازی به خصوص قطعنامه 2334 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین از آمریکا خواست برای مهار شهرک سازی فورا وارد عمل شود

فلسطین از آمریکا خواست برای مهار شهرک سازی فورا وارد عمل شود