مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-19بين الملل

اعلام آماده باش کامل به نیروهای پلیس آمریکا برای مقابله با شورش احتمالی


مقامات پلیس آمریکا از اعلام آماده باش کامل به نیروهای پلیس این کشور برای مقابله با هرگونه شورش احتمالی در آستانه برگزاری دادگاه قاتل شهروند سیاه پوست این کشور توسط یک مامور پلیس خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، با نزدیک شدن زمان برگزاری دادگاه درک شووین مأمور پلیس آمریکا که به قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست این کشور متهم شده، خبرها حاکی از امنیتی شدن جو شهر مینیاپولیس آمریکا یعنی محل برگزاری دادگاه است.

بر اساس این گزارش، گفته می شود تدابیر امنیتی در این شهر به شدت افزایش یافته و نیروهای پلیس به حال آماده باش کامل در آمده اند.

لازم به ذکر است در صورت محکوم شدن قطعی شووین در دادگاه به ارتکاب قتل، قاضی پرونده می تواند وی را به تحمل 40 سال حبس محکوم کند.

در همین راستا، جیکوب فری شهردار مینیاپولیس هفته گذشته اعلام کرده که حدود دو هزار عضو گارد ملی به همراه 1100 مأمور پلیس در حالت آماده باش کامل جهت پوشش امنیتی هر گونه شورش احتمالی هستند.

البته افزایش تدابیر امنیتی به شهر مینیاپولیس محدود نشده و استِیسی اسپل سخنگوی پلیس لس آنجلس نیز از افزایش تعداد مأموران پلیس و تلاش برای مهار اعتراضات احتمالی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آماده باش کامل به نیروهای پلیس آمریکا برای مقابله با شورش احتمالی

اعلام آماده باش کامل به نیروهای پلیس آمریکا برای مقابله با شورش احتمالی