مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-19سياسي

یادداشت مشاور وزیر کشور درباره مذاکرات وین


مشاور وزیر کشور در یادداشتی با اشاره به مذاکرات وین عنوان کرد : در نظام بین الملل نمی توان بدون تعاملات مثبت و مطمئن منطقه ای و بین المللی به رونق متوازن اقتصادی در کشور دست یافت.

- مشاور وزیر کشور در یادداشتی با اشاره به مذاکرات وین عنوان کرد : در نظام بین الملل نمی توان بدون تعاملات مثبت و مطمئن منطقه ای و بین المللی به رونق متوازن اقتصادی در کشور دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در یادداشت جمعه ای آمده است: مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با شش کشور قدرتمند جهانی در وین می تواند آغازگر افق نوینی در تعاملات منطقه ای و بین المللی ایران و حتی تحولات منطقه ای باشد.

آنچه مسلم است رویکرد ظاهری این مذاکرات تلاش موکد و مستمر بر رفع کامل تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا و بازگشت ایران به تعهدات برجامی خود است اما در واقع رویدادهای ضمنی در جریان این مذاکرات دخیل است.

این مذاکرات در شرایطی در حال انجام است که آمریکا نسبت به خروجش از برجام نادم و پشیمان بوده و سیاست فشار حداکثری خود در برابر مقاومت حداکثری ملت ایران را شکست خورده می داند، ایران نیز به واسطه تحریم های تحمیلی در وضعیت فشار اقتصادی قرار دارد و لذا به دنبال توافقی برای رفع عزتمندانه تحریمها بر مبنای برجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت مشاور وزیر کشور درباره مذاکرات وین

یادداشت مشاور وزیر کشور درباره مذاکرات وین