مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-19سياسي

جامعه باوجود پلیس روانشناس بالنده می شود


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه پلیس باید روانشناسی اجتماعی را بداند، گفت: جامعه باوجود پلیس روانشناس اجتماعی بالنده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول نظام اسلامی دغدغه عالمان دین را دارند جای شکرگزاری دارد، گفت: نیروی انتظامی از دل مردم است و ما دعاگوی کارکنان این نیرو هستیم.

امام جمعه رشت به تلاش نیروی انتظامی در سه عرصه امنیت اقتصادی، امنیت فرهنگی و امنیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: پلیس در رعایت جامعه نسبت به هنجارها باید هوشمندانه، قدرتمندانه و مهربانانه عمل کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید روانشناسی اجتماعی را بداند، بیان کرد: جامعه باوجود پلیس روانشناس اجتماعی بالنده می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان به فرارسیدن فصل گرما و استفاده مردم از ساحل و تفرجگاه ها اشاره کرد و گفت: حضور فیزیکی و میدانی پلیس در طرح های دریا اثرگذار است.

فلاحتی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است، افزود: از هر کاری که پلیس در راستای ارتقای امنیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان گیلان انجام دهد، حمایت می کنیم.

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار مردم گیلان را ولایتمدار دانست و اظهار کرد: خوشحالیم در ماه مبارک رمضان در استان شهیدپرور، ولایتمدار و مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه باوجود پلیس روانشناس بالنده می شود

جامعه باوجود پلیس روانشناس بالنده می شود