مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-19پزشكي

42 هزار نفر مبتلا به کرونا قرنطینه را شکسته اند


معاون کل وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی با بیان اینکه باید به دنبال قرنطینه بیماران باشیم گفت: بیش از 42 هزار نفر از افرادی که تست مثبت بوده اند از اصول قرنطینه تخطیی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرج حریرچی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با توجه به خصوصاً جغرافیایی استان اعم از تردد و تراکم جمعیتی جزو استان هایی است که از نظر تعداد بیماران در این پیک از متوسط کشوری کمی بالاتر است.

وی افزود: خوشبختانه تصمیماتی که در سطح استان گرفته شده و همکاری همه جانبه ای که صورت گرفته جزو استان های موفق و نمونه و متأسفانه معدودی است که توانسته با اعمال محدودیت ها در کاهش زنجیره ابتلاء مؤثر باشد.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی تاکید کرد: کووید 19 مهمترین مشکلی است که در یک صد سال اخیر برای جامعه جهانی بوجود آمده و ابعاد اجتماعی و اقتصادی آن سال ها بر روی جهان تأثیر خواهد گذاشت و مقابله با آن نیازمند یک برنامه همه جانبه و جامع است.

وی تصریح کرد: هیچ اقدام منفردی حتی واکسیناسیون جوابگوی این بیماری نیست و در نتیجه ما باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا یا مجموعه کارهای کوچک و بزرگ به دنبال مقابله با این ویروس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 هزار نفر مبتلا به کرونا قرنطینه را شکسته اند

42 هزار نفر مبتلا به کرونا قرنطینه را شکسته اند