مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-19پزشكي

تجلیل از فولاد هرمزگان در پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا


دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در نشست پویش ملی اطلاع رسانی مقابله کرونا از اقدامات فولاد هرمزگان در اطلاع رسانی مفاهیم پیشگیری از این بیماری تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در نشست پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با در این نشست با تاکید بر ضرورت  نقش سازمان ها در حمایت از مردم در مواجهه با کرونا و لزوم اطلاع رسانی گسترده به منظور انتقال مفاهیم پیشگیری از کرونا با بیانی مردمی گفت: این مهم صرفاً در توان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست و لازم است همه سازمان ها، شرکت ها و برندها با ایفای نقش اجتماعی خود، این وزارتخانه را در پویش ملی اطلاع رسانی غلبه بر کرونا که با هدف متقاعد سازی مردم و جلب همراهی بیشتر آنان انجام می پذیرد، یاری کنند.

‎معاون کل وزارت بهداشت ((درخواست شفاف)) خود از سازمان ها، شرکت ها و برندها را این گونه گفت: ‎درخواست شفاف من این است که با کمک شما همیاران عملیات اطلاع رسانی، مفاهیم پیشگیری از کرونا را با بیانی مردمی انتقال دهیم.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی باید در سطح گسترده تر انجام شود و این کار با پویش ملی اطلاع رسانی برای غلبه بر کرونا در سراسر کشور اجرا خواهد شد، از شرکت فولاد مبارکه و  فولاد هرمزگان تشکر و از سایر شرکت ها خواست برای مسئولیت اجتماعی خود در این مسیر از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از فولاد هرمزگان در پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا

تجلیل از فولاد هرمزگان در پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا