مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-19سياسي

بازدید هیاتی از کمیسیون بهداشت از آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در موسسه برکت


رییس کمیته غذا و داروی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بازدید هیاتی از این کمیسیون از گروه دارویی برکت (شرکت شفا فارمد) به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده برای تولید واکسن کرونا خبر داد.

- رییس کمیته غذا و داروی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بازدید هیاتی از این کمیسیون از گروه دارویی برکت (شرکت شفا فارمد) به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده برای تولید واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عبدالحسین روح الامینی درباره این بازدید اظهار کرد: با توجه به بازید دو ماه پیش از این پروژه می توان گفت که روند پیشرفت طی دو ماه گذشته اعجاب آور و شگفت انگیز است؛ در حال حاضر آن بخش از پروژه که در حال نصب تجهیزات بود به مرحله تولید رسیده و بخشی که فاز اول صنعتی در شفافارمد برکت بود از مرحله ساخت اسکلت به نصب تجهیزات وارد شده است.

به گفته وی بخشی از پروژه با ظرفیت قابل قبولی تولید میلیونی واکسن در ماه را دارد و برای توسعه خطوط و ظرفیت ها به جد مشغول کار هستند، البته به میزان گستردگی پروژه تامین نیروی انسانی و زنجیره تامین مواد و منابع سخت تر می شود.

امید می رود با اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، نتایج مراحل کارآزمایی و مطالبات قانونی در فاز 2 و 3 رضایت بخش باشد تا بتوان بخشی از مردم را در تابستان با واکسن ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیاتی از کمیسیون بهداشت از آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در موسسه برکت

بازدید هیاتی از کمیسیون بهداشت از آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در موسسه برکت