مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-19پزشكي

آخرین سانتر کرونا اراک هم پر شد


رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک گفت: این مرکز که به عنوان آخرین سانتر کرونای کلانشهر اراک مشخص شده بود نیز تکمیل ظرفیت شده و پر شدن این مرکز درمانی نشان از وخامت اوضاع دارد.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک گفت: این مرکز که به عنوان آخرین سانتر کرونای کلانشهر اراک مشخص شده بود نیز تکمیل ظرفیت شده و پر شدن این مرکز درمانی نشان از وخامت اوضاع دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، دکتر بهنام محمودیه بیان کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بخشی از بیمارستان های امیرکبیر و خوانساری از چهارشنبه بیست و پنجم فروردین ماه خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک آغاز شد که در همان ساعات و روزهای اولیه تکمیل ظرفیت شد.

وی افزود: به همین منظور بخش اورژانس زنان و نورولوژی با مسیر کاملا جداگانه از سایر بیماران با 60 تخت و icu c با 11 تخت به این بیماران اختصاص داده شد.

وی تاکید کرد: بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، بخش اورژانسی برای بیماران کرونایی ندارد و بیماران پس از تعیین تکلیف و انجام سی تی اسکن و آزمایشات اولیه در اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) به اینجا منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین سانتر کرونا اراک هم پر شد

آخرین سانتر کرونا اراک هم پر شد