مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-19سياسي

قدردانی ظریف از مواضع اندونزی در شورای امنیت برای حفظ برجام


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار با مقامات اندونزی با جوکو ویدودو رییس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار با مقامات اندونزی با جوکو ویدودو رییس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امورخارجه کشورمان در این دیدار آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه هرچه بیشتر روابط برادرانه دو کشور را مورد تاکید قرار داد و از مواضع اصولی اندونزی در شورای امنیت برای حفظ برجام و اجرای قطعنامه 2231 قدردانی کرد.

ظریف با اشاره به مذاکرات خود با همتای اندونزیایی، از افزایش حجم روابط تجاری دو کشور و توافق طرفین برای استفاده از طرفیت کمیسیون مشترک اقتصادی و دیگر راهکارها برای تقویت روابط اقتصادی دو کشور ابراز خرسندی کرد.

جوکو ویدودو رییس جمهور اندونزی نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور، از اینکه علیرغم شرایط کرونا، ارتباطات روسای جمهور دو کشور ادامه یافته است، ابراز خرسندی کرد و با اشاره به ظرفیت قابل توجه روابط اقتصادی دو کشور، بر رایزنی طرفین در راستای تحقق این ظرفیت و افزایش روابط تجاری فی مابین تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی ظریف از مواضع اندونزی در شورای امنیت برای حفظ برجام

قدردانی ظریف از مواضع اندونزی در شورای امنیت برای حفظ برجام