مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-19سياسي

مشارکت 2هزار داوطلب هلال احمر کردستان در طرح پیشگیری از کرونا


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی سال گذشته بیش از دو هزار نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر در اقدامات پیشگیرانه برای مواجهه با اپیدمی بیماری کرونا مشارکت داوطلبانه داشته اند.

- پیام جلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از دو هزار نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر در اقدامات پیشگیرانه برای مواجهه با اپیدمی بیماری کرونا مشارکت داوطلبانه داشته اند.

وی گفت: طی این مدت داوطلبان، جوانان و امدادگران عزیر جمعیت هلال احمر بیش از 15 هزار نفر روز خدمات بشردوستانه پیشگیرانه در مقابل این بیماری داشته اند.

وی تصریح کرد: این اقدامات شامل ارائه آموزش های ویژه کرونا به پرسنل، اعضا و داوطلبان، ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان ها و وسایل اماکن نقلیه عمومی، تولید ماسک، دستکش و لباس های سرهمی توسط داوطلبان بوده است.

وی با ذکر این مطلب که طی یکسال گذشته همکاری پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر بسیار چشم گیر بوده است، خاطرنشان کرد: در این مدت 31 نفر از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در نقاهتگاه های بیماران کرونایی خدمات ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در این راستا بر اساس فراخوانی به پزشکان داوطلب جمعیت در سراسر کشور، جمعی از این عزیزان برای همکاری با و تب سنجی افراد در مبادی ورودی شهرها واماکن عمومی پرداخته و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 2هزار داوطلب هلال احمر کردستان در طرح پیشگیری از کرونا

مشارکت 2هزار داوطلب هلال احمر کردستان در طرح پیشگیری از کرونا