مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-19سياسي

سالها مجاهدت، چهره ای ماندگار از سردار «حجازی» به جا گذاشت


سالها مجاهدت سردار محمدحسین حجازی در جبهه های مختلف مبارزه و جهاد به ویژه دفاع از حریم آل الله، چهره ای ماندگار و اسطوره ای فراموش ناشدنی از وی به جا گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با صدور پیامی، شهادت سردار سرتیپ محمدحسین حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، را تبریک و تسلیت گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَ نُورُهُمْ شهادت سردار جانباز سرتیپ پاسدار محمدحسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه که عمر خویش را در مسیر جهاد و مبارزه طی کرد موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این رزمنده شجاع و انقلابی که کارنامه خدمتی اش با تلاش و فداکاری در عرصه های مختلف به ویژه دوران پرشکوه دفاع مقدس مزین گشته، با شرافت و عزت به دیدار معبود شتافت.

سالها مجاهدت آن سردار رشید اسلام در جبهه های مختلف مبارزه و جهاد به ویژه دفاع از حریم آل الله، چهره ای ماندگار و اسطوره ای فراموش ناشدنی از وی به جا گذاشت.

اینجانب شهادت آن سردار ولایی، شجاع و ایثارگر را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، همرزمان، ملت غیور ایران و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالها مجاهدت، چهره ای ماندگار از سردار «حجازی» به جا گذاشت

سالها مجاهدت، چهره ای ماندگار از سردار «حجازی» به جا گذاشت