مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-19حوادث

بسته شدن پرونده احراز شهادت محیط بانان تا پایان ماه رمضان


فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با رایزنی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران تا پایان ماه مبارک رمضان پرونده احراز شهادت همه محیط بانان بسته خواهد شد.

- ایسنا/زنجان فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با رایزنی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران تا پایان ماه مبارک رمضان پرونده احراز شهادت همه محیط بانان بسته خواهد شد.

سرهنگ جمشید محب خانی ظهر امروز (30 فروردین ماه) با حضور در مزار دو محیط بان شهید زنجان ضمن دیدار با خانواده این دو شهید، اظهارکرد: پروسه احراز شهادت محیط بانان بسیار طولانی بود که به برکت خون این دو شهید زنجانی طی دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، این موضوع بررسی و قول مساعد داده شد تا پرونده ها به سرعت رسیدگی و تا پایان ماه مبارک تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات محیط بانان نبود بیمه بود که خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و همه محیط بانان تحت پوشش بیمه هستند و در یان رابطه این قشر با خیال راحت انجام وظیفه می کنند.

هرچند باید اقدامات بیش از این شود.

این مسئول با ابراز تاسف از اتفاق اخیر و شهادت دو تن از محیط بانان، گفت: ما شرمنده خانواده شهیدان هستیم و امیدواریم بتوانیم با عمل درست به وظیفه خود، بخشی از این جان فشانی را جبرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن پرونده احراز شهادت محیط بانان تا پایان ماه رمضان

بسته شدن پرونده احراز شهادت محیط بانان تا پایان ماه رمضان