مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-19اقتصادي

ثبت روزانه 600 هزار نسخه الکترونیک/اجرای الکترونیکی پزشک خانواده


مدیر پروژه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر روزانه 600 هزار نسخه به صورت الکترونیکی از سوی پزشکان ثبت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا صفی خانی در نشست مجازی نگاهی به راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در حوزه سلامت و نسخه الکترونیک گفت: روند صدور نسخه الکترونیکی در پاییز سال گذشته نسبت به تابستان همان سال 400 درصد رشد داشت و زمستان نیز نسبت به پاییز سال 99، 175 درصد رشد داشته است.

همچنین تراکنش های نسخه الکترونیک نیز از رشد بسیار بالایی برخوردار بوده است.

مدیر پروژه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال گذشته روزانه 380 هزار نسخه الکترونیک صادر می شد اما در حال حاضر روزانه 600 هزار نسخه الکترونیک از سوی پزشکان و مراکز طرف قرارداد و مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه روند پیشرفت نسخه الکترونیک بسیار خوب بوده است، ادامه داد: مهمترین عامل پیشرفت، مشارکت پزشکان، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و همکاران ما بوده است.

صفی خانی با اشاره به اینکه به تازگی نیز مراکز سطح یک ارائه خدمات سلامت در روستاها به سامانه اصلی نسخه الکترونیک متصل شده اند به طوری که در مازندران طرح پزشک خانواده به صورت الکترونیک و صدور نسخه الکترونیک اجرایی می شود و کارکرد پزشک خانواده در سیستم الکترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت روزانه 600 هزار نسخه الکترونیک/اجرای الکترونیکی پزشک خانواده

ثبت روزانه 600 هزار نسخه الکترونیک/اجرای الکترونیکی پزشک خانواده