مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-19پزشكي

پیشنهاد تعطیلی نانوایی ها یک ساعت قبل از افطار در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به افزایش تجمع در مراکز پخت نان و شیرینی فروشی ها در ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیلی این مراکز یک ساعت قبل از افطار داده شد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به افزایش تجمع در مراکز پخت نان و شیرینی فروشی ها در ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیلی این مراکز یک ساعت قبل از افطار داده شد.

پرویز قزلباش ظهر امروز (30 فروردین ماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به فرهنگ، آداب و رسوم مختلف انسان ها و رفتار متفاوت آنان با یکدیگر، اظهار کرد: پس از گذشت 14 ماه از شیوع بیماری کرونا، همچنان شاهد برخی از رفتارهای ضداجتماعی و اعتقادات کمرنگ به کرونا هستیم که برخی از آنان حتی دارای تحصیلات عالیه بودند ولی عملاً تعهد اجتماعی در برابر کرونا نداشتند.

وی با اشاره به تصویب محدودیت های جدی و قانونی توسط ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا با رعایت نکنندگان پروتکل های بهداشتی در جامعه، افزود: اصناف گروه 2، 3 و 4 که مغازه های خود را نمی بندند، افرادی که در ساعات محدودیت تردد شبانه از منزل خارج می شوند و هدف گذاری این طرح را خدشه دار می کنند و سبب تحمیل هزینه های مادی و معنوی می شوند، از جمله رعایت نکنندگان پروتکل های بهداشتی هستند که برای حفظ جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تعطیلی نانوایی ها یک ساعت قبل از افطار در زنجان

پیشنهاد تعطیلی نانوایی ها یک ساعت قبل از افطار در زنجان