مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-19فرهنگي

برپایی 2 جشنواره عکاسی؛ «کارا» و «حضرت قرآن»


فراخوان جشنواره عکاسی «حضرت قرآن» ویژه ماه مبارک رمضان و جشنواره عکس «کارا» با موضوع اشتغال منتشر شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، مدیر اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: جشنواره ملّی عکاسی حضرت قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن در سطح ملّی و ویژه عموم علاقه مندان برگزار می شود.

مجید شجاعی اظهار داشت: موضوع جشنواره حضرت قرآن ، حضور قرآن کریم در جامعه و فرهنگ عمومی مانند آیین های قرآنی، المان های قرآنی، فعالیت های قرآنی، محصولات قرآنی، مفاهیم قرآنی و.

می باشد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترغیب و تشویق جامعه هنری کشور برای توجه ویژه به موضوعات مرتبط با قرآن کریم بیان و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت هنر برای ثبت حضور قرآن کریم در جامعه و فرهنگ عمومی جوامع اسلامی همراه با رقابت در جهت ارتقاء این نگاه از دیگر اهداف این جشنواره است.

رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام اینکه استفاده از هر نوع دوربین عکاسی اعم از دیجیتال، آنالوگ و موبایل آزاد است، عنوان داشت: عکس ها باید با پسسوند JPGE و حالت رنگی RGB حداقل ضلع بزرگ 1500 پیکسل و 150 DPI باشد و البته عکس های دوربین تلفن همراه از این قاعده مستثنا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 2 جشنواره عکاسی؛ «کارا» و «حضرت قرآن»

برپایی 2 جشنواره عکاسی؛ «کارا» و «حضرت قرآن»