مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-19پزشكي

پلمب 22 باشگاه متخلف ورزشی در ری


شیوع کرونا و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی سبب پلمب 22 باشگاه متخلف ورزشی و ارسال پرونده باشگاه ها به کمیته تخلفات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسن یوسف زاده رییس اداره ورزش شهرستان ری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پلمب 22 باشگاه ورزشی در ری  اظهار کرد: در حال حاضر تا اعلام دستورالعمل های جدید ستاد کرونا تمام باشگاه های ورزشی در شهرستان ری تعطیل است و پس از بازگشایی نیز باید شیوه نامه های بهداشتی به شکل دقیق رعایت شود.

وی با بیان اینکه موضوع بازرسی ها و تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در باشگاه های ورزشی جدی است، گفت: بازرسی از اماکن ورزشی بخش خصوصی و دولتی در بخش آقایان و بانوان توسط اداره ورزش و مرکز بهداشت شهرستان ری در حال انجام است.

رییس اداره ورزش شهرستان ری ادامه داد: با آغاز طرح محدودیت های کرونایی در فروردین ماه در حدود 180 مورد بازرسی از مراکز ورزشی و باشگاه های فعال در سطح شهرستان انجام شده است.

یوسف زاده تصریح کرد: در پی این بازرسی ها 22 باشگاه پلمب شده و برای باشگاه های متخلف نیز که نسبت به تذکرات بی توجهی می کنند پرونده تشکیل و به کمیته تخلفات ارجاع می شود.

وی با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت خارج از عرف را برخورد قانونی خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در بازرسی نامحسوس از تمام باشگاه ها درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 22 باشگاه متخلف ورزشی در ری

پلمب 22 باشگاه متخلف ورزشی در ری