مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-19سياسي

صداوسیما؛ کارخانه تولید بحران های دست ساز/ هنوز یک عذرخواهی به مردم بدهکارید!


نرگس روزبه؛ رییس صداوسیما از رییس جمهور عذرخواهی کرد ، این جمله قبل از اینکه تیتری باشد در یکی از سایت های خبری، - صداوسیما؛ کارخانه تولید بحران های دست ساز/ هنوز یک عذرخواهی به مردم بدهکارید! رییس صداوسیما از رییس جمهور عذرخواهی کرد ، این جمله قبل از اینکه تیتری باشد در یکی از سایت های خبری، تیری بود برپیکرهٔ رسانه ملی.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- نرگس روزبه؛ رییس صداوسیما از رییس جمهور عذرخواهی کرد ، این جمله قبل از اینکه تیتری باشد در یکی از سایت های خبری، تیری بود برپیکرهٔ رسانه ملی.

درسال های اخیر برای صداوسیما اتفاق هایی افتاد که فرسخ ها آن را از نفسِ رسانه بودن دورکرد و حالا با سرچ واژهٔ عذرخواهی و صداوسیما به تیتر هایی می رسیم که به احتمال زیاد در دراز مدت همه جور نتایج نا مطلوبی را همراه خود خواهد داشت.

وضعیتی که عوامل خودش را دارد، اما مهم ترین آن بی معنایی و گم گشتگی ناشی از پناه بردن رسانه به پیله های محافطه کاری است؛ محافظه کاری که برای به یادآوردنش هرکس مثال های محبوب خودش را دارد.

محدودیت های خودخواسته که چهره واقعی رسانه را مخدوش و آن را با خطر پذیرفته نشدن مواجه کرد.

صداوسیما جز معدود نهاد هایی است که از مردم و مسئولین تا اصلاح طلب و اصول گرا، حزب اللهی و غیرحزب اللهی از عملکرد آن راضی نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما؛ کارخانه تولید بحران های دست ساز/ هنوز یک عذرخواهی به مردم بدهکارید!

صداوسیما؛ کارخانه تولید بحران های دست ساز/ هنوز یک عذرخواهی به مردم بدهکارید!