مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-19اجتماعي

علت بارش گِل در اصفهان چه بود؟


بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه_29 فروردین) طوفان گرد و غبار و بارش همزمان رگبار بهاری در شهر اصفهان باعث بارش گِل و تعجب بسیاری از شهروندان شد.

- ایسنا/اصفهان بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه_29 فروردین) طوفان گرد و غبار و بارش همزمان رگبار بهاری در شهر اصفهان باعث بارش گِل و تعجب بسیاری از شهروندان شد.

اما علت این پدیده چه بود؟ آسیه آقایی، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان درخصوص علت این پدیده به ایسنا گفت: ابرهای سی بی باعث ایجاد وزش باد و بلند شدن گرد و خاک شدند و همزمان با گرد و غبار، بارش باران اتفاق افتاد که گرد و خاک را به صورت گل به زمین برگرداند.

وی منشأ این گرد و خاک را محلی دانست و افزود: این طور نیست که این پدیده در اصفهان بی سابقه باشد و معمولا این پدیده باعث کثیف شدن ماشین ها می شود، اما به شدت دیروز نبود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه کیفیت هوای اصفهان در وضعیت زرد قرار دارد، گفت: این وضعیت در روزهای آینده نیز ادامه دارد، اما کیفیت هوای اصفهان به اندازه روز گذشته پایین نخواهد آمد.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز با اشاره به اینکه روز گذشته پدیده خاصی اتفاق افتاد، به ایسنا گفت: بعد از ظهر دیروز بارش ها و رگبارهای فصلی بهاری را همزمان با تندباد داشتیم که باعث شد گرد و خاک از مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت بارش گِل در اصفهان چه بود؟

علت بارش گِل در اصفهان چه بود؟