مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-19اقتصادي

جزییات جریمه های سنگین برای اپراتورهای مختل کننده کلاب هاوس


به گفته وزیر ارتباطات اگر تا یک هفته دیگر اختلال ها در کلاب هاوس حل نشود، جریمه روزانه 50 میلیارد تومان در انتظار اپراتورهای متخلفی است که دسترسی به کلاب هاوس را با اختلال مواجه کرده اند.

- ادامه دار شدن این اختلال تعلیق از فروش و کاهش مدت پروانه را برای اپراتورها به دنبال خواهد داشت.

​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر ارتباطات با ارسال نامه ای به معاون اول رییس جمهور، پیشنهاد جریمه روزانه 50 میلیارد تومانی برای اپراتورهای مختل کننده کلاب هاوس را مطرح کرد.

محمدجواد آذری جهرمی در نامه خود به اسحاق جهانگیری نوشت: در اجرای قانون اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیر دولتی در زمینه پست و مخابرات مصوب 1392/08/19 مجلس شورای اسلامی، پیش نویس مصوبه هیئت وزیران در خصوص جریمه ایجاد محدودیت، اختلال یا انسداد در دسترسی شهروندان و کاربران به خدمات فضای مجازی خارج از روال های تعیین شده قانونی توسط کارورها (اپراتورها) که به امضای رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزرای اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و اینجانب رسیده است، برای طرح و تصویب در هیئت دولت به پیوست ایفاد می شود.

به گفته وزیر ارتباطات اگر تا یک هفته دیگر اختلال های این شبکه حل نشود، جریمه روزانه 50 میلیارد تومان در انتظار اپراتورهای متخلفی است که دسترسی به کلاب هاوس را با اختلال مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جریمه های سنگین برای اپراتورهای مختل کننده کلاب هاوس

جزییات جریمه های سنگین برای اپراتورهای مختل کننده کلاب هاوس