مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-19سياسي

آیا نامه به رهبری برای کاندیداتوری رییسی حقیقت دارد؟/ پاسخ منوچهر متکی


وی درباره حضور رییسی در انتخابات گفت: مطالبه برای حضور آقای رییسی برای انتخابات در اقشار مختلف وجود دارد اما از اینکه گروه خاصی نامه ای به رهبری زده اند تا آقای رییسی در انتخابات شرکت کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در نشست خبری خود به تشریح آخرین اخبار و مواضع این شورا درباره حضور کاندیداهای ریاست جمهوری پرداخت.

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت، امروز دوشنبه 30 فروردین ماه در نشست خبری درباره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: میزان مشارکت در انتخابات مجلس دشمنان را تحریک کرد که نظام را دچار مشکل و مردم را درگیر یاس کنند؛ برای انتخابات 1400 در شرایطی به میدان می رویم که 8 سال تجربه در دولت های یازدهم و دوازدهم داشتیم.

وی درباره حضور رییسی در انتخابات گفت: مطالبه برای حضور آقای رییسی برای انتخابات در اقشار مختلف وجود دارد اما از اینکه گروه خاصی نامه ای به رهبری زده اند تا آقای رییسی در انتخابات شرکت کند، خبر ندارم.

البته برخی هم معتقد هستند که ایشان در انتخابات حضور پیدا نکنند، چشم انداز قوه قضاییه از زمانی که ایشان حضور پیدا کردند خیلی روشن نیست به همین دلیل بهتر است در قوه قضاییه فعلا باشند و وارد انتخابات نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نامه به رهبری برای کاندیداتوری رییسی حقیقت دارد؟/ پاسخ منوچهر متکی

آیا نامه به رهبری برای کاندیداتوری رییسی حقیقت دارد؟/ پاسخ منوچهر متکی