مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-19فرهنگي

ادامه تصویربرداری «بچه مهندس4» با رعایت پروتکل های بهداشتی


سعید سعدی ضمن اعلام خبر ادامه تصویربرداری سریال «بچه مهندس4» بیان کرد که تولید این سریال تا نیمه اردیبهشت ماه طول می کشد.

- سعید سعدی ضمن اعلام خبر ادامه تصویربرداری سریال بچه مهندس4 بیان کرد که تولید این سریال تا نیمه اردیبهشت ماه طول می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، سعید سعدی تهیه کننده سریال درباره ادامه تصویربرداری بچه مهندس4 گفت: هم اینک گروه در حال تصویربرداری در فرودگاه مهرآباد هستند و تصویربرداری تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت و همزمان کار فنی ما در حال انجام است تا کار را به پخش برسانیم.

سعدی درباره ادامه همکاری با علی غفاری افزود: مایل به همکاری با علی غفاری در فصل جدید بودیم.

ایشان از کارگردان های خوب کشور هستند که در بخش فیلمنامه 6 ماه پیش از شروع تولید با ما همکاری مجدانه و خالصانه ای داشتند اما متاسفانه زمان تولید کار با تولید فیلم سینمایی تک تیرانداز و کارهای مربوط به مسایل فنی فیلم تداخل داشت به همین جهت نتوانستیم با او همکاری خود را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: البته با تعامل بنده و علی غفاری به آقای کاوری برای ادامه کار رسیدیم که ایشان هم بزرگوارانه محبت کردند و انجام کار را در این شرایط سخت پذیرفتند و ادامه کارگردانی را با وی در فصل جدید بچه مهندس پی گرفتیم، در هر صورت آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تصویربرداری «بچه مهندس4» با رعایت پروتکل های بهداشتی

ادامه تصویربرداری «بچه مهندس4» با رعایت پروتکل های بهداشتی