مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-19سياسي

چند توصیه از شهید حجازی به مردم، بسیجیان و مسئولان


با نگاهی به کارنامه چند دهه مجاهدت سردار شهید «سیدمحمدحسین زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران درمی یابیم که اندیشه و تفکر انقلابی و تبلور اخلاق، - با نگاهی به کارنامه چند دهه مجاهدت سردار شهید سیدمحمدحسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران درمی یابیم که اندیشه و تفکر انقلابی و تبلور اخلاق، اخلاص، تدبیر، شجاعت، عقلانیتش در اوج قرار داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه به ارائه توضیحاتی درباره علت به شهادت رسیدن سردار محمد حسین حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته و گفته است: در جلسه کمیسیونی که دیشب در بیمارستان بقیه الله برگزار شد عوارض شیمیایی عمده ترین دلیل پیوستن ایشان به یاران شهیدش اعلام شد.

با نگاهی به کارنامه چندین دهه مجاهدت سردار شهید سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در می یابیم که در او اندیشه و تفکر انقلابی و تبلور اخلاق، اخلاص، تدبیر، شجاعت، عقلانیت در اوج قرار داشت.

شهید حجازی در 43 سال مجاهدت و پیشتازی در عرصه های پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و پاسخ به نیازهای کشور و نقش پذیری در صیانت از امنیت و آرامش مردم در هشت سال دفاع مقدس و سپس جغرافیایی مقاومت اسلامی منطقه یک الگوی عملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه از شهید حجازی به مردم، بسیجیان و مسئولان

چند توصیه از شهید حجازی به مردم، بسیجیان و مسئولان