مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-19اقتصادي

نرخ خرید تضمینی گندم عادلانه نباشد، احتمال قاچاق وجود دارد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه اگر نرخ خرید تضمینی گندم عادلانه نباشد، احتمال قاچاق آن وجود دارد، - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان: نرخ خرید تضمینی گندم عادلانه نباشد، احتمال قاچاق وجود دارد ایسنا/اصفهان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه اگر نرخ خرید تضمینی گندم عادلانه نباشد، احتمال قاچاق آن وجود دارد، گفت: با توجه به حساسیت موضوع و استراتژیک بودن محصول گندم، صحبت هایی برای تغییر و اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم وجود دارد، اما هنوز قیمتی اعلام نشده است.

روز گذشته رییس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: اگر نرخ خرید تضمینی گندم تغییر نکند، احتمال شکل گیری بازار سیاه و قاچاق وجود خواهد داشت و دچار کمبود گندم می شویم! اصغر رستمی در این باره در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برخی مسائل در حوزه گندم استانی و برخی کشوری است و در حال حاضر برای حفظ گندم در داخل کشور، مکاتباتی با وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور انجام داده ایم، تا نسبت به تغییر نرخ خرید تضمینی این محصول تجدیدنظر شود.

وی در خصوص گلایه و انتقاد کشاورزان از نرخ خرید تصمینی گندم و جو اعلام شده از سوی دولت، یادآور شد: باید توجه داشت که در حوزه گندم صادرات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ خرید تضمینی گندم عادلانه نباشد، احتمال قاچاق وجود دارد

نرخ خرید تضمینی گندم عادلانه نباشد، احتمال قاچاق وجود دارد