مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-19اقتصادي

پروازهای «تهران-یاسوج»و بلعکس هفتگی شد/ راه اندازی پرواز مشهد


مدیر فرودگاه یاسوج از افزایش پروازهای «تهران- یاسوج» و بلعکس از اردیبهشت ماه 1400 خبر داد.

- پروازهای تهران-یاسوج و بلعکس هفتگی شد/ راه اندازی پرواز مشهد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه یاسوج از افزایش پروازهای تهران- یاسوج و بلعکس از اردیبهشت ماه 1400 خبر داد.

عنایت انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: با پیگیری های صورت گرفته، 2 پرواز از سوی شرکت هواپیمایی پارس ایر طی روزهای شنبه و یکشنبه با هواپیمای CRJ200 با ظرفیت 60 مسافر به پروازهای فرودگاه یاسوج اضافه می شود.

وی اظهارکرد: این پروازهای ساعت 6 و 40 دقیقه صبح از تهران به یاسوج و ساعت 8 و 25 دقیقه صبح از یاسوج به تهران انجام می شوند.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این دو پرواز از سوی شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای تهران- یاسوج و بلعکس، تعداد پروازهای این مسیر به 7 روز افزایش یافته اند و بصورت هفتگی شدند.

انصاری فرد در خصوص راه اندازی پرواز یاسوج -مشهد و بلعکس تصریح کرد: در آینده نزدیک مسیر جدید پروازی مشهد به یاسوج و بلعکس و افزایش پروازهای تهران- یاسوج از سوی شرکت هواپیمایی پارس ایر ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: استمرار و افزایش پروازها مشروط به استقبال شهروندان، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان خواهد بود که می طلبد اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای «تهران-یاسوج»و بلعکس هفتگی شد/ راه اندازی پرواز مشهد

پروازهای «تهران-یاسوج»و بلعکس هفتگی شد/ راه اندازی پرواز مشهد