مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-19اقتصادي

دسته های ملخ از عربستان در راه خوزستان / پیش بینی بیشترین حجم ریزش ملخ ها


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه اکنون 50 دسته ملخ در قسمت های مختلف عربستان وجود دارد، گفت: بر اساس جهت وزش باد، پیش بینی شده است که از اوایل اردیبهشت ماه تا اواخر خردادماه ملخ ها در ایران ریزش کنند؛ - ایسنا/خوزستان مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه اکنون 50 دسته ملخ در قسمت های مختلف عربستان وجود دارد، گفت: بر اساس جهت وزش باد، پیش بینی شده است که از اوایل اردیبهشت ماه تا اواخر خردادماه ملخ ها در ایران ریزش کنند؛ بیشترین حجم ریزش ملخ ها برای استان خوزستان پیش بینی شده است.

محسن حسنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت ریزش ملخ ها در خوزستان اظهار کرد: از 5 فروردین ماه تاکنون، در شهرستان های هندیجان، بهبهان، رامهرمز و لالی با ملخ های صحرایی در 4 هزار و 661 هکتار انجام شده است.

وی گفت: در 390 هکتار از این میزان، با پوره های ملخ حاصل از تخم ریزی ملخ ها مبارزه شده است؛ پوره های ملخ از روستای زردی در هندیجان انتشار یافت و تاکنون تنها در محدوده شهرستان هندیجان پوره های ملخ مشاهده شده است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: دیدبانی و نظارت در مناطقی که ریزش دسته های ملخ در آن ها رخ داده است، به صورت پیوسته در حال انجام است زیرا 10 تا 15 روز پس از تخم ریزی ملخ ها، مناسب بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته های ملخ از عربستان در راه خوزستان / پیش بینی بیشترین حجم ریزش ملخ ها

دسته های ملخ از عربستان در راه خوزستان / پیش بینی بیشترین حجم ریزش ملخ ها