مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-19پزشكي

بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در پیشگیری از کرونا موثر است


مدیر سازمان های مردم نهاد استان کردستان گفت: بهره مندی از پتانسیل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در زمینه آموزش و آگاه سازی شهروندان نسبت به خطر ویروس کرونا در پیش برد اهداف سلامت موثر و بسترساز مهار بیماری است.

- ایسنا/کردستان مدیر سازمان های مردم نهاد استان کردستان گفت: بهره مندی از پتانسیل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در زمینه آموزش و آگاه سازی شهروندان نسبت به خطر ویروس کرونا در پیش برد اهداف سلامت موثر و بسترساز مهار بیماری است.

بهرام کندایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رسالت سازمان های مردم نهاد و اثرگذاری آنان در اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه نسبت به گسترش ویروس کرونا، اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا که همه در تلاش برای مقابله با آن هستند شاهد اقدامات ارزشمندی در حوزه مشارکت های مردمی، خیرین و سمن ها هستیم.

وی در خصوص بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در پیشگیری از کرونا، افزود: بهره مندی از ظرفیت تشکل های مردمی مرتبط با حوزه سلامت در اجرای اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا ویروس شاخصی مهم در راستای مهار این بیماری است.

مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت کردستان عنوان کرد: در پی شیوع موج چهارم ویروس منحوس کرونا و رسالت خطیر متولیان امر و دستگاه های مرتبط درپیشگیری، کنترل و مقابله با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در پیشگیری از کرونا موثر است

بهره مندی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در پیشگیری از کرونا موثر است