مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-19سياسي

پایان اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه /تحصیل 1500 طلبه در یزد


مدیر حوزه های علمیه یزد با بیان این که 14 مدرسه علمیه در سطح استان فعالیت دارند، گفت: ثبت نام حوزه های علمیه استان یزد آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس در نشست خبری که به منظور اعلام گزارش عملکرد مدیریت حوزه های علمیه استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: حفظ حرمت ماه رمضان از جمله مهمترین رسالت افراد در جامعه اسلامی است که باید بیش از پیش ترویج داده شود.

وی در خصوص عملکرد مدیریت حوزه های علمیه استان یزد، افزود: در حال حاضر 1500 طلبه در 14 مدرسه علمیه استان یزد در حال تحصیل هستند.

مدیر حوزه های علمیه استان یزد در ادامه فعالیت 120 استاد حوزوی، 50 نفر از طریق سایت مدیریت حوزه های علمیه استان ادامه دارد.

وی زمان برگزاری آزمون ورودی به حوزه های علمیه را 18 تیرماه دانست و افزود: نحوه برگزاری آزمون هنوز مشخص نشده و متناسب با شرایط کرونایی متغیر است.

مدیر حوزه های علمیه استان با بیان این که پذیرش حوزه های علمیه در سه پایه 8تا10، 11تا12 و مقاطع بالاتر از دیپلم انجام می شود که علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مدیریت حوزه های علمیه استان یزد مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه /تحصیل 1500 طلبه در یزد

پایان اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام در حوزه های علمیه /تحصیل 1500 طلبه در یزد