مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-19سياسي

اجرای پویش «گیلان همدل» جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد


مدیرکل زندان های گیلان، از آزادی 380 زندانی جرایم غیر عمد خبر داد و گفت: خیرین مانند همیشه در پویش همگانی «گیلان همدل» برای آزادی زندانیان در خط مقدم هستند.

- اجرای پویش گیلان همدل جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ایسنا/گیلان مدیرکل زندان های گیلان، از آزادی 380 زندانی جرایم غیر عمد خبر داد و گفت: خیرین مانند همیشه در پویش همگانی گیلان همدل برای آزادی زندانیان در خط مقدم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های گیلان، رضا محمدی اصل ماه مبارک رمضان را ماه همدلی خالصانه و ماه نزدیکی قلوب به خداوند متعال دانست و گفت: خیرین مانند همیشه در جشن مهربانی و پویش همگانی گیلان همدل که در راستای ایجاد بستری هموار برای آزادی زندانیان به اجرا درآمده، در خط مقدم هستند.

وی افزود: ستاد دیه استان گیلان با همت خیرین و نیکوکاران و حضور اثرگذار گروه های جهادی و همیاری شکات، با میزان کل بدهی 242 میلیارد تومان، 380 زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کرده که از این مبلغ 136 میلیارد تومان مربوط به گذشت شکات است.

همچنین 94 میلیارد تومان از طریق نقدینگی مددجویان و اعسار از مراجع قضایی تامین شده و در نهایت ستاد دیه گیلان مبلغ 12 میلیارد تومان برای آزادی این مددجویان پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «گیلان همدل» جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد

اجرای پویش «گیلان همدل» جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد