مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-19سياسي

مقدمات ازدیاد بیماران لاعلاج در طرح جوانی جمعیت دیده شده است؟


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ایکتیوز ایران که خود به این بیماری مبتلاست، دو ماده 53 و 56 طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده مجلس را مانعی مهم در مفید بودن این طرح خواند و گفت: - مقدمات ازدیاد بیماران لاعلاج در طرح "جوانی جمعیت" دیده شده است؟ مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ایکتیوز ایران که خود به این بیماری مبتلاست، دو ماده 53 و 56 طرح "جوانی جمعیت و تعالی خانواده" مجلس را مانعی مهم در مفید بودن این طرح خواند و گفت: با اجرای این مواد تعداد متولدین دارای معلولیت و بیماری های نادر و صعب العلاج بسیار بیشتر خواهد شد.

بنده با تولد اینگونه نوزادان مخالفتی ندارم زیرا خود نیز یکی از این بیماران نادر هستم که تا آخر عمر باید این شرایط را تحمل کنم.

اما بحث آن است که آیا مقدمات ازدیاد افراد با شرایط متفاوت و سخت و لاعلاج در این طرح دیده شده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه خادم حسین -مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ایکتیوز ایران با اشاره به طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده مجلس گفت: در روزهای پایانی اسفند ماه 1399 قانون جوانی جمعیت و تعالی خانواده در مجلس تصویب و به شواری نگهبان ارجاع شده است.

این طرح تلاش میکند از پیر شدن بیشتر جمعیت کشور جلوگیری کرده و موانع ازدیاد موالید و بالا رفتن جمعیت را از میان بردارد و با توجه به منویات رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات ازدیاد بیماران لاعلاج در طرح جوانی جمعیت دیده شده است؟

مقدمات ازدیاد بیماران لاعلاج در طرح جوانی جمعیت دیده شده است؟