مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-19اقتصادي

ماه نشانی ها؛ شاگرد اول اجرای طرح برق امید در استان زنجان


معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ماه نشانی ها با 21 درصد، بالاترین مشارکت را در اجرای برق امید داشتند.

- ایسنا/زنجان معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ماه نشانی ها با 21 درصد، بالاترین مشارکت را در اجرای برق امید داشتند.

عبدالله نثار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق و نیز تغییر نگرش مصرف کنندگان بخش خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی و حفظ محیط زیست با استفاده از سازِ کارهای تشویقی و بازدارنده، طرح ملی برق امید با تصویب هیئت وزیران از سال گذشته آغاز شد و استان زنجان همگام با سراسر کشور در اجرای دقیق این طرح گام های موثری برداشت.

وی افزود: در این طرح مشترکان به سه دسته مشترکان کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم شده و برای هر دسته متناسب با منطقه جغرافیایی، الگوی مصرف برق تعیین شده است و مشترکان برق به تناسب مشارکت در این طرح از مزایای تشویقی شامل تخفیف تا صد درصد تعرفه برق بهره مند شدند.

این مسئول، مشارکت زنجانی ها را در مدت اجرایی شدن این طرح خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: از مجموع 370 هزار مشترک خانگی، خوشبختانه بخش عمده ای در گروه های مشترکان کم مصرف و خوش مصرف قرار دارند و تنها 8 درصد از مشترکان در گروه پرمصرف ها هستند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه نشانی ها؛ شاگرد اول اجرای طرح برق امید در استان زنجان

ماه نشانی ها؛ شاگرد اول اجرای طرح برق امید در استان زنجان