مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-19اقتصادي

مرگ گردشگری در چهارمحال و بختیاری/ میراث فرهنگی چگونه گردشگران را دفع می کند؟


گردشگری به عنوان یکی از بزرگترین بخش های اقتصادی می تواند تأثیر زیادی در درآمدزایی، ایجاد فرصت های شغلی، افزایش رفاه اجتماعی و کاهش فقر داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، استان چهارمحال و بختیاری با دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان و شرایط آب و هوایی مساعد نقطه بسیار مناسبی برای سفرهای گردشگری به شمار می رود.

پل تاریخی زمانخان، تالاب چغاخور ، غار یخی چما، چشمه دیمه، قلعه تاریخی چالشتر، خانه آزاده، تالاب گندمان، قلعه دزک و بسیاری از تالاب ها و دریاچه ها و آبشارها تنها گوشه ای از مناظر دیدنی استان است.

صنعت گردشگری به عنوان یکی از بزرگترین بخش های اقتصادی می تواند تأثیر زیادی در درآمدزایی، ایجاد فرصت های شغلی، افزایش رفاه اجتماعی و کاهش فقر داشته باشد.

حال اینکه چرا تاکنون نتوانسته ایم آن چنان گردشگری جذب کنیم و بتوانیم از صنعت گردشگری برای رفع بیکاری استان استفاده کنیم و خیلی از سوالات دیگر ما را به اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی استان کشاند تا به سراغ مسئولان مربوطه برویم.

زیرساخت های استانی ما آماده جذب گردشگر نیست معاون گردشگری، سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری  با بیان اینکه اگر بخواهیم در قالب شعار صحبت کنیم بله صنعت گردشگری بسیار پرسود است، گفت: اما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ گردشگری در چهارمحال و بختیاری/ میراث فرهنگی چگونه گردشگران را دفع می کند؟

مرگ گردشگری در چهارمحال و بختیاری/ میراث فرهنگی چگونه گردشگران را دفع می کند؟