مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-19اقتصادي

ضرورت نقش آفرینی بنیاد مستضعفان در اجرای فعالیت های تولیدی در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال تحت عنوان «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، گفت: اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، گفت: اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان، در مسیر افزایش مشارکت در تولید، تثبیت و توسعه اشتغال استان در سال جاری نقش آفرینی داشته باشد.

ارسلان زارع در مراسم نمادین واگذاری اسناد املاک موسوم به اراضی علوی و شبه علوی استان به تعدادی از واجدان شرایط، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در راستای اجرای اهداف تشکیل این نهاد انقلابی و نیز تحقق عدالت اجتماعی به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی، تاکنون اقدامات ارزشمندی را به ثمر نشانده است.

وی به واگذاری رایگان 7099 سند املاک اراضی موسوم به علوی و شبه علوی به میزان بالغ بر دو میلیون و 164 هزار مترمربع به واجدان شرایط از ابتدای سال 1392 تا زمان حاضر اشاره و اضافه کرد: این اقدام معنوی و ارزشمند، نشان از پیوند ناگسستنی مردم و مجموعه نظام جمهوری اسلامی دارد.

استاندار گیلان، با بیان اینکه انتظاراتی از همه دستگاه های اجرایی و نهادها برای تحقق شعار راهبردی سال 1400 وجود دارد، گفت: بر این مبنا شناسایی تمامی ظرفیت ها و چالش های موجود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نقش آفرینی بنیاد مستضعفان در اجرای فعالیت های تولیدی در گیلان

ضرورت نقش آفرینی بنیاد مستضعفان در اجرای فعالیت های تولیدی در گیلان