مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-19سياسي

آموزش مجازی قرآن توسط 30 مؤسسه قرآنی ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از فعالیت 30 مؤسسه و خانه های قرآنی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان از طریق فضای مجازی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از فعالیت 30 مؤسسه و خانه های قرآنی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان از طریق فضای مجازی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام روح الله نجفی مقدم در گفت وگو با ایسنا، از فعالیت بیش از 120 مُبلغ در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این مبلغان در ماه مبارک رمضان با حضور در روستاها و در بین جوانان به مناجات و دعاخوانی می پردازند همچنین مسابقات قرآنی در فضای مجازی بین کارمندان ادارات در حال برگزاری است.

وی به برگزاری پویش بهترین تلاوت آیه روزه در بین قاریان شهرستان اشاره و تصریح کرد: در ضمن واحد امور قرآنی تبلیغات اسلامی ملایر، فایل قرائت هر جزء قرآن را متناسب با همان روز از طریق پیام رسان های داخلی بارگذاری می کند تا مخاطبان بتوانند به فایل صوتی دسترسی پیدا کنند.

نجفی مقدم افزود: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع رمضان و تلاوت قرآن بین نوجوانان و کودکان و نیز برپایی کاروان قرآن در مساجد سطح شهر از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در ماه رمضان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی قرآن توسط 30 مؤسسه قرآنی ملایر

آموزش مجازی قرآن توسط 30 مؤسسه قرآنی ملایر