مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-19سياسي

برنامه مجازی عطر سخن سعدی اول اردیبهشت اجرا می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس اعلام کرد که در بزرگداشت یادروز سعدی، برنامه ای تحت عنوان عطر سخن سعدی به شکل مَجازی، برگزار خواهد شد.

- برنامه مجازی "عطر سخن سعدی" اول اردیبهشت اجرا می شود ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس اعلام کرد که در بزرگداشت یادروز سعدی، برنامه ای تحت عنوان "عطر سخن سعدی" به شکل مَجازی، برگزار خواهد شد.

منوچهری با بیان اینکه ویژه برنامه ملی عطر سخن سعدی با حضور مسئولان و ادیبان کشوری و استانی به میزبانی شهر شیراز برگزار می شود، گفت: غلامعلی حدادعادل و کاووس حسنلی، را از شرکت کنندگان اصلی این برنامه مَجازی ادبی معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کتابخانه های عمومی فارس، منوچهری گفت: سخنرانان در این برنامه مَجازی پیرامون شعر و هنر شیخ اجل سعدی شیرازی و زیبایی های کلام او گفت و گو خواهند کرد.

این نشست همچنین با شعرخوانی محمد مرادی، استاد بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز؛ نغمه مستشارنظامی، دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ مصطفی محدثی خراسانی از شاعران برجسته کشور و حبیب الله حسینی میرآبادی، شاعر و ادیب استان فارس همراه است.

منوچهری خاطرنشان کرد که دبیری این نشست را غلامرضا کافی، استاد بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز بر عهده خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مجازی عطر سخن سعدی اول اردیبهشت اجرا می شود

برنامه مجازی عطر سخن سعدی اول اردیبهشت اجرا می شود