مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-19سياسي

طرح تفصیلی 24 متری در مرحله آماده شدن است


طرح تفصیلی 24 متری در مرحله آماده شدن است که منتظر برگزاری اولین جلسه کمیسیون ماده 5 هستیم تا مردم را از این سردرگمی چندین ساله نجات دهیم.

- سعید بیاتیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تکمیل میدان مقاومت از تعهدهای تقاطع ترافیکی شهر محسوب می شود که زمان اجرای این پروژه 840 روز بود که در اقدام بی سابقه روزشمار گاه حفاری در حال حفر چاه هستند که بلافاصله بتن ریزی و سبدکاری انجام شود.

شهردار اراک با بیان اینکه 4 پروژه تقاطع غیرهمسطح دیگر در سطح شهر اراک وجود دارد، گفت: تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) که طرح نهایی آن هنوز تصویب نشده از مهم ترین آنهاست که به عنوان ورودی اصلی شهر اراک در نظر داریم تقاطع زیبایی را اجرایی کنیم، همچنین پیگیر بحث طراحی نماد شهر اراک در ورودی میدان حضرت امام به ارتفاع 60 متر هستیم که قرار است با فراخوان کشوری یک المان زیبا را برای اراک تعریف کنیم.

بیاتیان با اشاره به اینکه طرح جامع شهر اراک در اول بهمن ماه به شهرداری مناطق ابلاغ شد و بعد از چندین سال به تصویب رسید، گفت: یکی از معضلاتی که مردم شهر اراک با آن درگیر بودند اجرای خیابان 58 متری بود که با توجه به معاضدت هایی که انجام شد این پروژه لغو و پروژه ای موسوم به 24 متری جایگزین شد، طرح تفصیلی 24 متری نیز در حال آماده شدن است که منتظر برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفصیلی 24 متری در مرحله آماده شدن است

طرح تفصیلی 24 متری در مرحله آماده شدن است