مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-19پزشكي

تنگی نفس یک علامت هشدار است


یک متخصص عفونی، با بیان اینکه افراد مبتلا به کرونا تنگی نفس را جدی بگیرند، گفت: بیماران در صورت مثبت شدن تست کرونا و بروز علائم بالینی یکی پس از دیگری و در نهایت تنگی نفس بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کنند تا شاهد پیشرفت بیماری نباشیم.

- ایسنا/گیلان یک متخصص عفونی، با بیان اینکه افراد مبتلا به کرونا تنگی نفس را جدی بگیرند، گفت: بیماران در صورت مثبت شدن تست کرونا و بروز علائم بالینی یکی پس از دیگری و در نهایت تنگی نفس بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کنند تا شاهد پیشرفت بیماری نباشیم.

دکتر سنبل طارمیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گذشت بیش از یک سال از شیوع ویروس کووید19 و ایجاد حالت پاندمیک بیماری، اظهار کرد: متاسفانه این ویروس عده زیادی از افراد را مبتلا و عده زیادی را دچار عفونت کرده است.

وی منشا اولیه بیماری کووید19 را انتقال مستقیم ویروس از حیوان به انسان و ایجاد عفونت دانست و افزود: این بیماری ماهیت تنفسی دارد و افرادی که ویروس وارد بدنشان می شود و علائم بالینی دارند، قادر هستند از طریق سرفه و عطسه و حتی صحبت کردن به دیگران منتقل کنند.

این متخصص بیماری های عفونی، با بیان اینکه علائم بالینی بیماری کرونا عمدتا تنفسی است، یادآور شد: افراد مبتلا به کرونا که بدون علائم بالینی هستند نیز می توانند ویروس را به دیگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگی نفس یک علامت هشدار است

تنگی نفس یک علامت هشدار است