مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-19فناوري

راه اندازی مرکز کنترل خودروهای حفاظتی یگان سازمان جنگل ها


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان جنگل ها از راه اندازی مرکز کنترل خودروهای حفاظتی یگان این سازمان و ساماندهی نیروها خبر داد.

- مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان جنگل ها از راه اندازی مرکز کنترل خودروهای حفاظتی یگان این سازمان و ساماندهی نیروها خبر داد.

میثم حسینی لر در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به راه اندازی سامانه مانیتورینگ ناوگان یگان حفاظت سازمان جنگل ها و مرکز کنترل خودروهای حفاظتی اظهار کرد: درحال حاضر تمامی خودروهای یگان حفاظت سازمان جنگل ها به سیستم های مکان یاب (GPS) مجهز شده اند و مسیر حرکتی آن ها در سامانه مانیتورینگ ناوگان یگان حفاظت ثبت می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای حفاظتی در جنگل ها و عرصه های طبیعی به صورت شبانه روزی مشغول حفاظت و صیانت از طبیعت هستند، تصریح کرد: برای هر یک از این نیروهای حفاظتی محدوده ای جهت حفاظت و رصد مشخص شده است و هنگامی که خودروی آن ها شروع به حرکت می کند ما می توانیم مسیر حرکتی آن ها را مشاهده کنیم.

گاهی اوقات این خودروها از محدوده تعیین شده خارج می شوند و یا چندین روز خاموش هستند، در این شرایط مدیران کل ادارات درجریان ماجرا قرار خواهند گرفت و علت را جویا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز کنترل خودروهای حفاظتی یگان سازمان جنگل ها

راه اندازی مرکز کنترل خودروهای حفاظتی یگان سازمان جنگل ها