مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-19سياسي

اعلام موجودیت «ائتلاف مردمی عدالت» برای انتخابات شورای شهر در مشهد


ائتلافی موسوم به ائتلاف مردمی عدالت از سوی برخی تشکل های اصولگرا برای ارائه لیست در انتخابات شورای شهر مشهد اعلام موجودیت کرد.

- اعلام موجودیت ائتلاف مردمی عدالت برای انتخابات شورای شهر در مشهد ایسنا/خراسان رضوی ائتلافی موسوم به "ائتلاف مردمی عدالت" از سوی برخی تشکل های اصولگرا برای ارائه لیست در انتخابات شورای شهر مشهد اعلام موجودیت کرد.

سعید شعرباف در نشستی خبری که روز گذشته برگزار شد، به عنوان سخنگوی این ائتلاف با اشاره به فضای انتخاباتی مشهد بیان کرد: این فضای انتخاباتی مشهد به بیست سال گذشته برمی گردد.

دغدغه مشترک در تمام این ادوار این بود که انتخاب لیست های مجلس و شورای شهر بر مبنای شاخص هایی باشد که مقام معظم رهبری به آن تکیه کرده اند.

وی با تاکید بر سابقه بیست ساله ی این جریان اظهار کرد:موضوع شاخص گرایی و توجه به شاخص ها، عدالت خواهی، مبارزه با فساد و مطالبه مردمی برای احقاق حقوق مستضعفین فقط ویژه این انتخابات نیست و ما با جریانی طرف هستیم که بیست سال سابقه سیاسی دارد و سعی کرده وظیفه خود را در انتخاب اصلح در انتخابات به عمل بیاورد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: بر مبنای تجربه در انتخابات مجلس گذشته در مشهد و اتفاق خوبی که در مشهد افتاد؛ از این حیث که تشکل ها و بدنه مردمی و بسیاری از فعالان سیاسی به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام موجودیت «ائتلاف مردمی عدالت» برای انتخابات شورای شهر در مشهد

اعلام موجودیت «ائتلاف مردمی عدالت» برای انتخابات شورای شهر در مشهد