مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-19سياسي

پذیرش اولین دوره PostDBA دانشگاه تهران


پذیرش دوره عالی PostDBA با رویکر مساله یابی، حل مسئله و نیز توسعه مدل های بومی کسب و کار برای اولین بار در دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شده است.

- در چند سال اخیر با گسترش دوره های آموزشی MBA و DBA در سطح کشور و ارائه این دوره ها توسط موسسات آموزش های عالی و دانشگاه ها استقبال نسبتا مناسبی نیز از سوی مدیران اجرایی برای حضور در این کلاس ها وجود داشته است که شاید اصلی ترین دلیل آن را بتوان وسعت بازار تجاری ایران و کمبود دوره های حرفه ای حوزه مدیریت در دانشگاه های کشور بشمار آورد.

برگزاری دوره هایMBA وDBA با وجود همه نقاط قوت و ضعف خود توانسته است یک رویکرد کار اجرایی همراه با کسب و دانش را در سطح مدیران بوجود آورد اما مهمترین خلأ حال حاضر این دوره ها عملیاتی نشدن انواع مدل ها و ساختارها در محیط واقعی سازمان ها می باشد که چنین ضعفی منجر به عدم حل مسائل اصلی کسب و کار با وجود حضور مدیران در این کلاس ها شده است.

یکی از مهمترین دلایل بروز چنین اتفاقی وجود سرفصل ها و موضوعات متعدد و نیز عدم درگیری دانش پذیر در توسعه مدل و جاری سازی مدل ها می باشد که برای برطرف کردن چنین موضوعی لازم به نظر می آید دوره ای طراحی شود که قابلیت توسعه مدل های متناسب با نیاز بومی کشور را در افراد ایجاد کند و ضمن بررسی مسائل علمی روز دنیا امکان جاری سازی مدل های توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش اولین دوره PostDBA دانشگاه تهران

پذیرش اولین دوره PostDBA دانشگاه تهران