مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-19سياسي

تزریق واکسن کرونا به جانبازان 50 تا 70 درصد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: تزویق واکسن کرونا برای جانبازان 50 تا70درصد در حال انجام است - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با بیان اینکه تزویق واکسن کرونا برای جانبازان 50 تا70درصد در حال انجام است، گفت: در مرحله اول واکسیناسیون برای جانبازان دوچشم نابینا، قطع دو عضو، قطع نخاع وپدر ومادر دوشهید به بالا انجام شد.

به عبدالله مرتضوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 15اسفندماه حدود 253واکسن کرونا به بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران - جدا از کلانشهر تهران- تعلق گرفت که در اختیار شبکه های بهداشت هر شهرستان گذاشته شد و تاکنون بیشتر جانبازان جامعه هدف واکسینه شده اند.

وی ادامه داد: درمرحله دوم حدود 550 نفر که شامل گروه صعب العلاج هستند واکسینه می شوند.

به گفته مرتضوی بسته های بهداشتی که از طرق مختلف مانند بیمه دی، شرکت متد و سپاه پاسداران تهیه شده بود در بین تمامی جانبازان 70 درصد، جانبازان شیمیایی و دارای مشکلات و بیماری های حاد و بعضی از والدین شهدا توزیع شده است.

وی افزود: در اسفند ماه سال گذشته حدود 2 هزار مواد ضدعفونی کننده از طریق بنیاد مستضعفان در اختیار بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به جانبازان 50 تا 70 درصد

تزریق واکسن کرونا به جانبازان 50 تا 70 درصد