مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-19سياسي

مجوز جذب امریه در پایگاه های آتش نشانی روستایی صادر شد


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با پیگیری های به عمل آمده و موافقت مقام معظم رهبری مجوز جذب کارکنان وظیفه واجد شرایط در پایگاه های آتش نشانی روستایی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی قربانی معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار کرد: این مجوز برای دو سال دارای اعتبار می باشد و طی آن امکان جذب سالانه حداکثر 200 نفر از مشمولین واجد شرایط دارای مدارک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برای به کارگیری در پایگاه های آتش نشانی روستایی فراهم شده است.

وی در ادامه در خصوص شرایط متقاضیان و نحوه اقدام آنان گفت: شیوه نامه جذب و بکارگیری نیروهای وظیفه در پایگاه های آتش نشانی روستایی برای سالهای 1400 و 1401 که حاوی شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان، وظایف نیروهای امریه، نحوه جذب و وضعیت اداری و پرسنلی آنها می باشد به معاونین امور عمرانی استانداری ها ابلاغ شده است.

لذا متقاضیان جهت اطلاع از مفاد این شیوه نامه می توانند به دهیاریهای دارای پایگاه آتش نشانی مراجعه نمایند.

قربانی در خصوص اهم شرایط متقاضیان خدمت در پایگاه های آتش نشانی روستایی گفت: متقاضیان می بایست فاقد غیبت از خدمت وظیفه بوده و ضمن برخورداری از آمادگی جسمانی و روانی مناسب، علاقمند به انجام عملیات های آتش نشانی و امداد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز جذب امریه در پایگاه های آتش نشانی روستایی صادر شد

مجوز جذب امریه در پایگاه های آتش نشانی روستایی صادر شد