مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-19اقتصادي

برگزاری آموزهای فنی و حرفه ای در مناطق روستایی سیستان وبلوچستان


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای سیستان وبلوچستان از برگزاری یک هزار و 854 نفر دوره آموزش فنی و حرفه ای در سال 99 ویژه روستاییان و عشایر در این استان خبر داد.

- خداداد اولیایی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی و سیاست اشاعه آموزش های فنی و حرفه ای در مناطق کمتر توسعه یافته، آموزش های مهارتی در روستاها و عشایر استان سیستان و بلوچستان ارائه شده است.

وی ادامه داد: توسعه و ارتقا قابلیت های شغلی و حرفه ای روستاییان، بهبود کیفیت تولیدات کشاورزی، ایجاد فرصت های شغلی جدید و افزایش بهره وری از جمله اهداف برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای در روستاهاست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان افزود: در سال 99، یک هزار و 854 نفر دوره آموزشی در 50 روستادر سطح استان در رشته های مختلف خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر و صنعت برگزار شد که از این تعداد یک هزار و 316 نفر زن و 538 نفر مرد بودند.

وی اضافه کرد: در بخش صنعت و خدمات نیز آموزش حرفه های برق ساختمان درجه 2، کیف دوز، منبت کار درجه 2، تعمیر لوازم خانگی برقی حرارتی و گردنده درجه 2، سری دوز حرفه ای، حرفه های متنوع طراحی و دوخت از جمله مانتو دوز، سری دوز سرویس خواب، دوزنده چادر و مقنعه و قالی باف درجه 2 ودرجه 1، برخی از دوره های اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آموزهای فنی و حرفه ای در مناطق روستایی سیستان وبلوچستان

برگزاری آموزهای فنی و حرفه ای در مناطق روستایی سیستان وبلوچستان