مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-19سياسي

سردار سلامی: سپاه آماده کمک به زلزله زدگان گناوه است


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه، بر استفاده از تمام ظرفیّت های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرلشکر ، در تماس تلفنی با فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه این استان خبر داد.

  فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این تماس تلفنی ضمن اعلام آمادگی سپاه برای کمک به زلزله زدگان شهرستان گناوه، بر استفاده از تمام ظرفیّت های موجود در سپاه برای کمک به مناطق زلزله زده و امدادرسانی به مردم در صورت نیاز، تأکید کرد.

  سردار علی رزمجو نیز در این ارتباط تلفنی ضمن تشکر از سردار سلامی، با ارائه گزارشی گفت: گروه اولیه سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر برای بازدید و بررسی میزان خسارات به این منطقه اعزام شده است که پس از بررسی های اولیه و نیازسنجی، نیازهای اولیه منطقه زلزله زده را اعلام می کنیم.

  فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: بسیجیان و گروه های جهادی بسیج استان بوشهر دقایقی بعد از وقوع این زلزله برای حضور در شهرستان گناوه جهت کمک رسانی به زلزله زدگان و اعزام به منطقه زلزله زده اعلام آمادگی کرده اند که در صورت نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: سپاه آماده کمک به زلزله زدگان گناوه است

سردار سلامی: سپاه آماده کمک به زلزله زدگان گناوه است