مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-19اقتصادي

بهره برداری از 3 هزار واحد مسکن محرومان اصفهان تا پایان تیر ماه امسال


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در پایان تیر ماه 1400، واحدهای مسکن محرومان استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

- محسن قوی بیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مسکن محرومان اظهار داشت: سهمیه استان اصفهان از مسکن محرومان 3 هزار واحد مسکونی است که میزان تسهیلات بانکی آن 150 میلیارد تومان و بلاعوض آن 90 میلیارد تومان است، برای هر واحد مسکونی که حداکثر زیر بنای 60 متر را رعایت کرده 50 میلیون تومان تسهیلات بانکی و 30 میلیون تومان بلاعوض پیش بینی شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه 45 میلیارد و 165 میلیون تومان تاکنون بلاعوض پرداخت شده است، افزود: نزدیک به 3 هزار و 360 پرونده تشکیل شده و 3 هزار واحد به بانک معرفی شده است، با همکاری بانک های عامل کل 3 هزار واحد انعقاد قرارداد داشته اند و در حال حاضر 2 هزار و 878 واحد فونداسیون، هزار و 847 واحد اسکلت، هزار و 699 واحد سقف، 945 واحد در حد پایان سفت کاری انجام شده و حدود 645 واحد آن قابل سکونت است.

وی با اشاره به شرایط برخورداری از مسکن محرومان عنوان کرد: فلسفه این طرح برای افرادی است که توان مالی ضعیفی دارند و ساکن دائم روستاها و شهرهای کوچک هستند، افرادی که خانه های فرسوده داشتند نیز در اولویت اول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 هزار واحد مسکن محرومان اصفهان تا پایان تیر ماه امسال

بهره برداری از 3 هزار واحد مسکن محرومان اصفهان تا پایان تیر ماه امسال