مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-19اقتصادي

قم در قعر تورم نقطه به نقطه/ تداوم رویکرد «هر دو هفته، یک افتتاحیه»


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با ابراز خرسندی از قرار گرفتن استان قم در قعر جدول تورم نقطه به نقطه استان های کشور در سال 1399 گفت: رویکرد اقتصادی «هر دو هفته، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهرداد غضنفری که امروز در ویژه برنامه سلام قم (پخش زنده مجوزهای بی نام صادر شد و فرصت خوبی را برای تحقق سرمایه گذاری در استان پدید آورد.

وی با بیان موفقیت قم در کسب برخی رتبه های اقتصادی در سال گذشته افزود: قم در جذب تسهیلات کرونا رتبه دوم کشور را به دست آورد، ضمن آن که در ابتدای همه گیری کرونا، قم استانی نیازمند در اقلام بهداشتی بود، اما در ادامه به قطب تولید ماسک در کشور تبدیل شد.

غضنفری افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری را نیز نشانه دیگری از موفقیت اقتصادی در استان عنوان کرد و گفت: این آمار از 131 هزار نفر در اسفند ماه سال 98 به 134 هزار نفر در اسفند ماه سال 1399 رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم همچنین این استان را مطلوب ترین استان کشور در تورم نقطه به نقطه سال گذشته ارزیابی کرد و یادآور شد: خوشبختانه قیمت های مصوّب در استان به خوبی رعایت شده است.

وی درباره سال 1400 گفت: همان رویکرد هر دو هفته، یک افتتاحیه در حوزه اقتصادی را در سال جاری نیز دنبال خواهیم کرد، ضمن آن که إحیای 15 واحد راکد در 6 ماهه نخست سال جاری و همچنین 15 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در قعر تورم نقطه به نقطه/ تداوم رویکرد «هر دو هفته، یک افتتاحیه»

قم در قعر تورم نقطه به نقطه/ تداوم رویکرد «هر دو هفته، یک افتتاحیه»